vrijdag 26 oktober 2018

Authenticiteit versus de druk voor goedkeuring...

Beste Stuyland Blog lezers,

Al meer dan een jaar heb ik niets meer gepost. Daar zijn verschillende redenen voor. De twee belangrijkste waren mijn gezondheid (geen energie meer. Ik kon het terrein niet meer beheren hoe het moest) en de druk om een positief beeld te blijven tonen, ongeacht wat er achter de schermen gebeurde. En de dingen waren vaak verre van positief (daarmee bedoel ik zowel vijandige reacties van niet-sympathiserende buren als mijn eigen stommiteiten :-S)
Al bij al verkeerde ik in een stevig intern conflict over hoe het nu verder moest.



Ik heb nu eindelijk de knoop doorgehakt: Ik wil een blog dat meer een dagboekstijl aanhoudt en waarin ik geen auto-censuur meer moet toepassen om mijn lezers niet voor het hoofd te stoten. Mensen die geïnteresseerd zijn in mijn reilen en zeilen mogen nog altijd meelezen, maar ik ga mij niet om "de kijkcijfers" bekommeren. Ik ga vooral dat blad voor mijn mond weghalen.
Wie het leuk vindt blijft, en de rest heeft de optie om elders hun geluk te zoeken.

Alleszins bedankt dat jullie wouden volgen tot hiertoe.
Mijn nieuwe blog kan je vinden op https://zoomaar.blogspot.com/














Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reactie? Vraag? Ideetje? Of gewoon de schrijfkriebels?
Ik lees jullie commentaren met veel plezier!